Мова обслуговування – державна!

 

Шановні колеги! 
Зверніть увагу, що з 16 січня 2021 року відповідно до статті 30 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2704-19#Text, всі надавачі послуг, незалежно від форми власності, зобов’язані обслуговувати споживачів і надавати інформацію про товари і послуги державною мовою.  Це стосується обслуговування та всіх комунікацій (ведення сторінок в соціальних мережах, друкованих матеріалів, оголошень тощо).

«Український споживач нарешті отримає право на обслуговування державною мовою за замовчуванням – у супермаркеті чи в інтернет-магазині, у кав’ярні чи ресторані, в банку чи в аптеці, на АЗС чи на вокзалі, в спортзалі чи бібліотеці тощо. Винятків небагато: лише на прохання клієнта його персональне обслуговування може здійснюватися іншою мовою, прийнятною для обох сторін. Варто пам’ятати, що вимога щодо обслуговування державною мовою стосується не лише сфери торгівлі. Йдеться також про освітні послуги (у т. ч. гуртки і секції), медичне обслуговування, надання соціальних послуг тощо», – сказав уповноважений із захисту державної мови Тарас Кремінь.

Детальніше: https://litgazeta.com.ua/news/movnyj-ombudsmen-pro-neobkhidnist-obsluhovuvannia-lyshe-derzhavnoiu-movoiu-z-16-sichnia/

Коментарі

Дописати коментар

Популярні дописи з цього блогу

«Сучасна публічна бібліотека від А до Я» – знайомтесь, опрацьовуйте, використовуйте!

Готуємося до звітності про роботу бібліотек за 2023 рік

Електронна система моніторингу базової мережі публічних бібліотек України