В Україні бібліотеки стануть просторами психологічної допомоги

 
Міністерство культури та інформаційної політики України оголосило про реалізацію проєкту «Мистецтво допомагати», у рамках якого українські бібліотеки стануть просторами психологічної допомоги.

«Мета проєкту МКІП «Мистецтво допомагати» – забезпечити комплексну психосоціальну підтримку громадянам України завдяки залученню фахівців закладів культури, мистецької освіти та бібліотек. Також ініціатива сприяє формуванню в суспільстві культури турботи про ментальне здоров'я» та надання психологічної допомоги особам, які постраждали внаслідок збройної агресії РФ.

Як зауважила Олена Зеленська, українці мають упевнитися, що їх ніхто не засуджуватиме за звернення до фахівців по допомогу, а турбота про ментальне здоров’я – відповідальне та схвальне рішення.

Складова проєкту – «Ментальне здоров'я: бібліотека як простір психосоціальної підтримки» буде пріоритетним напрямом на 2024 рік. Зокрема, планується створити умови на базі бібліотечних закладів, де населення зможе отримати психосоціальну підтримку.

«Завданнями напряму є підвищення рівня обізнаності працівників бібліотек щодо ментального здоров'я, навичок самодопомоги та способів підтримки психоемоційного стану відвідувачів», – розповіли в МКІП.

Сумська ОУНБ планує у 2024 році провести семінар «Ментальне здоров’я: бібліотека як простір психосоціальної підтримки жителів громад».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

«Сучасна публічна бібліотека від А до Я» – знайомтесь, опрацьовуйте, використовуйте!

Готуємося до звітності про роботу бібліотек за 2023 рік

Електронна система моніторингу базової мережі публічних бібліотек України