ДО ВСЕСВІТНЬОГО ДНЯ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я


Щорічно 10 жовтня у всьому світі відзначається День ментального здоров’я. Свято покликане привернути увагу на проблеми, пов’язані з психічним станом людини, обізнаністю про профілактику психічних розладів та способи турботи про ментальне здоров’я.

Для кожного українця сьогодні ментальне здоров’я є викликом. Питання «Ти як?» і чесна відповідь на нього – рух до того, що є базовою цінністю ментального здоров’я – добробут людини і те, наскільки вона почуває себе щасливою.

Платформа «Ти як?» пропонує рекомендації від фахівців, гарячі лінії і сервіси для підтримки онлайн та офлайн. У вільному доступі (з можливістю завантаження або перегляду в режимі онлайн) є ціла низка корисних посібників і довідників. Наприклад, «Аптечка психологічної самодопомоги» з вправами, які мають доказову ефективність, зручні для виконання будь-де і будь-коли та займають зовсім мало часу.

Потурбуйся про своє ментальне здоров’я! Пропонуємо добірку корисних ресурсів платформи «Ти як?».

Коментарі

Популярні дописи з цього блогу

«Сучасна публічна бібліотека від А до Я» – знайомтесь, опрацьовуйте, використовуйте!

Готуємося до звітності про роботу бібліотек за 2023 рік

Електронна система моніторингу базової мережі публічних бібліотек України